poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kanapki - zdrowo, kolorowo i na szybko.

A może by tak coś szybkiego ale pysznego na śniadanko? Coś bardzo zdrowego i sycącego. Coś cieszącego oko w paskudną pogodę.
Za oknem szaro, ponuro i mokro. Ale na talerzu jakże kolorowo i wesoło. Niby to tylko kanapka, ale :)

Chlebek z tego przepisu, łosoś wędzony na ciepło (najpyszniejszy), rzeżucha i jajko idealnie ugotowane. Kiedyś miałam problem z ugotowaniem takiego jajka. Zawsze wychodziło albo całkiem na miękko albo na twardo. Mój sposób to włożyć jajka do wrzątku i z minutnikiem gotować  6 minut po czym od razu zalać zimną wodą (duże jajka).

5 komentarzy:

  1. Bardzo apetycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taka kanapkę dam się pokroic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię kręcę! Dziś jadłam identyczne śniadanie! :) No może nie identyczne, bo bez rzeżuchy xD Pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam. Takie śniadania mogłabym jeść w nieskończoność.

    OdpowiedzUsuń