piątek, 27 stycznia 2012

Sałatka z kurczakiem, kozim serem i grejpfrutem.

Od pewnego czasu mocno frapowało mnie dodawanie owoców cytrusowych (mandarynki, pomarańcze, grejpfrut) do sałatek. Postanowiłam spróbować co z tego wyjdzie i zaszaleć
Muszę przyznać, że jest to dosyć ryzykowne połączenie, które nie do końca mi się udało. Tej samej sałatki raczej już nie powtórzę, ale odnośnie cytrusów się nie poddam - ale następnym razem na pewno pominę kurczaka. Może macie jakieś propozycje jak zrobić smaczniejsza sałatkę z grejpfrutem bądź innymi cytrusami? :)

Rukola, kurczak grillowany, filety z grejpfruta (w tym bardzo pomógł mi wujek Google), ser kozi, papryka, prażone płatki migdałów, przyprawy.

6 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje. Z grejpfrutem jeszcze nie próbowałam, ale z reguły kurczak z owocami smakuje doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie połaczenia! I wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowity zestaw. Bardzo chętnie spróbuję jak smakuje takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa fuzja smaków, a jak ładnie podane ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda wspaniale, chętnie bym ją zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kombinowałam z pomarańczami w sałatkach i jak dla mnie niezbyt udany mariaż ;-) Ale wszystkiego trzeba próbować...

    OdpowiedzUsuń